divendres, 8 d’octubre del 2021

 12 D'OCTUBRE

El 12 d'octubre es celebra el Dia de la Hispanitat, en commemració al dia que Cristòbal Colom i els seus homes  van desembarcar a l'illa Guaraní, en l'arxpièlag de les Bahames, descobrint per error Amèrica en 1492.Va ser el primer contacte entre Europa i Amèrica.

Aquesta celebració inclou una desfilada militar en la que assisteix el rei, junt amb la familia reial, el president del Govern i altres càrrecs de tots els poders de l'Estat. 

El significat per a mi d'aquest dia, significa la festa nacional del meu país. Des de el meu punt de vista aquesta festa cada vegada és més criticada ja que hi ha un grup bastant nombrós de persones que no veuen aquest dia com una festa i el veuen com un dia on van colonitzar i matar persones. Jo no el veig així, ja que han passat més de 500 anys d'això i forma part de la història. 

Ara mateix, amb els nous partits polítics d'aquests darrers anys la gent s'ha distanciat d'aquesta festa ja que la veuen com una celebració feixista. Jo penso que aquesta celebració l'ha de celebrar qui vulgui ja que tos els països celebren aquest dia.

Jo aquesta festa la veig com l'11 de setembre, la festa del lloc on visc.

Símbols importants d'aquest dia:


Aquest vaxiell, la Santa Maria, va ser un dels 3 que van portar els espanyols a Amèrica.





Representa la bandera d'Espanya. És la màxima representació de l'estat.






 Representa la corona espanyola


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

  SANT BOI